Functies

Categorieën

Administratie

Cloud based

Cloud based

Verkoop méér in je winkel, dankzij leveranciers-koppelingen, serviceplan en verzekering verkopen. Niet alleen in de winkel, maar ook online.

Rechten toekennen

Rechten toekennen

In Wilmar kun je nu al jouw medewerkers, van monteur tot verkoopmedewerker of administratief medewerker, toevoegen en rechten toekennen. Dit betekent dat zij in het systeem kunnen inloggen en in de specifieke modules kunnen werken die zij nodig hebben.

Facturering en leveranciers aanpassen

Facturering en leveranciers aanpassen

Via de Administratiemodule kun je ook de administratie-instellingen aanpassen. Dit betekent dat je bijvoorbeeld de factuurnummering of leveranciers kunt aanpassen, zodat dit overal in het gehele systeem up-to-date is.

Voorraadinstellingen bewerken

Voorraadinstellingen bewerken

Via de administratie-instellingen kan nog veel meer! Zo kun je hier ook belangrijke instellingen voor jouw voorraad vaststellen. Zet deze op een minimum, maximum of op 0, voor een geautomatiseerde bestelling.

Boekhoudkoppeling

Boekhoudkoppeling

Via de administratiemodule kun je eenvoudig de boekhouding exporteren naar het gewenste boekhoudprogramma. Dit in de vorm van een API, CSV bestand of XML bestand. Daarnaast bieden wij ook universele CSV bestanden waar bijna elk boekhoudprogramma mee overweg kan.

Inkoop

Voorraad wordt automatisch bijgewerkt

Voorraad wordt automatisch bijgewerkt

Een voorraad die niet op orde is? Dat gaat jou niet meer overkomen! Wanneer jij onderdelen of fietsen hebt ingekocht, worden deze na inboeking automatisch in de voorraad bijgehouden.

Voorraadadvies opvragen

Voorraadadvies opvragen

Vanaf nu stel je jouw voorraad op een minimum en maximum in, waardoor je een besteladvies kunt opvragen bij jouw leveranciers. Zo zit je nooit meer met een schaarse of uitpuilende voorraad!

Bestellen via catalogus

Bestellen via catalogus

Bestel jouw onderdelen, fietsen of accessoires gemakkelijk via de gekoppelde catalogus. De producten die na bestelling binnenkomen, worden automatisch na het inboeken aan jouw voorraad toegevoegd.

Voorraad inlezen via pakbon

Voorraad inlezen via pakbon

Via de meegeleverde pakbon kun je jouw voorraad direct inlezen. Scan het pakbonnummer en jouw voorraad wordt automatisch ingeladen.

Kassa

Factureren

Factureren

Maak offertes, facturen, schaderapporten, aankoopbevestigingen en nog veel meer. Heeft u specifieke wensen? Bijna alles is mogelijk.

Cloud based

Cloud based

Verkoop méér in je winkel, dankzij leveranciers-koppelingen, serviceplan en verzekering verkopen. Niet alleen in de winkel, maar ook online.

Koppeling met diverse payment providers

Koppeling met diverse payment providers

Ga je afrekenen? Dan wordt dit automatisch doorgestuurd naar de pinautomaat. Ook bestaat er een mogelijkheid om middels een QR-code af te rekenen, waardoor je geen pinautomaat meer nodig hebt. Lekker snel en geen kostbare tikfouten meer! Momenteel hebben we een koppeling met Adyen, CCV en PAY.

In (realtime) wachtrij zetten

In (realtime) wachtrij zetten

Wil een klant afrekenen, maar ligt de portemonnee in de auto of moeten de kinderen nog uit de speelhoek worden gehaald? Zet de bon in de wachtrij, help een ander en pak hem op een later moment weer terug.

Kassabon koppelen aan klant

Kassabon koppelen aan klant

Koppel de kassabon aan de klant, zodat deze altijd in het contactenbestand aanwezig is. Is de geprinte bon kwijt? Op deze manier heb je hem zo naar de klant gemaild.

Cadeaubon

Cadeaubon

Maak eenvoudig via Wilmar een eigen cadeaubon. Klanten kunnen deze van je afnemen en jij kunt ze vervolgens eenvoudig afrekenen in de kassa. Daarnaast kun je ook het saldo opvragen in de Wilmar kassa.

Klantenkaart

Klantenkaart

Geef je klanten een klantenkaart mee, hiermee creëer je extra binding. Daarnaast kun je ook heel eenvoudig spaarpunten registreren en kortingsgroepen aanmaken. Deze kortingsgroepen worden dan automatisch in de kassa verrekend.

Verhuren

Cloud based

Cloud based

Verkoop méér in je winkel, dankzij leveranciers-koppelingen, serviceplan en verzekering verkopen. Niet alleen in de winkel, maar ook online.

Verhuurpagina op jouw website

Verhuurpagina op jouw website

Wij maken een aparte verhuurpagina op jouw website, waar jij jouw te verhuren artikelen en fietsen op kan tonen. Je maakt hier gemakkelijk een artikelgroep aan, waar je artikelen met foto’s aan toevoegt. Op deze manier creëer je een overzichtelijke pagina, waar klanten alle verhuuropties zien en makkelijk een reservering kunnen plaatsen. Deze reservering kan ook direct met behulp van Mollie worden afgerekend.

Verhuren in de winkel

Verhuren in de winkel

Wil een klant ter plekke, in de winkel, een fiets huren? Maak dan eenvoudig een reservering aan met de Verhuurmodule. Je selecteert data en fiets van voorkeur en rekent direct af. Door de fiets te scannen of een kenmerk in te voeren, weet jij precies welke fiets de klant meekrijgt.

Verzekeringen toevoegen

Verzekeringen toevoegen

Voorkomen is beter dan genezen! Vanaf nu bied jij door middel van de Verhuurmodule bij jouw fietsverhuur ook de optie tot het afsluiten van een diefstalverzekering. Deze mogelijkheid wordt verzorgd in samenwerking met de tweewielerverzekeringen van Enra.

Verzenden

Klant koppelen

Klant koppelen

Heeft een klant een bestelling geplaatst? Zoek de klant op in jouw systeem en koppel deze aan het product. De gegevens worden automatisch op de pakbon ingevuld en je hebt alles wat je nodig hebt voor verzending.

Verzenden tussen filialen

Verzenden tussen filialen

Heb jij meerdere filialen? Door middel van de verzendmodule kun je producten naar een ander filiaal verzenden, waarbij na het inscannen van de pakbon de voorraad automatisch wordt aangepast.

Voorraad

Handmatig toevoegen

Handmatig toevoegen

Binnen jouw Voorraadmodule kun je fietsonderdelen en fietsen handmatig toevoegen. Dit kan zo uitvoerig als je zelf wilt! Voeg bijvoorbeeld kenmerken en eigenschappen toe en noteer voor jouw collega’s handige tips bij de producten, die zij kunnen opvolgen of kunnen doorgeven aan de klant.

Toevoegen uit catalogus

Toevoegen uit catalogus

Kost een handmatige invoering jou veel tijd en wil je liever direct toevoegen vanuit de catalogus? Dat is ook een optie. Met een paar klikken voeg je de betreffende onderdelen of fietsen toe en neem je per product automatisch de informatie uit de catalogus over.

Voorraad inlezen via pakbon

Voorraad inlezen via pakbon

Via de meegeleverde pakbon kun je jouw voorraad direct inlezen. Scan het pakbonnummer en jouw voorraad wordt automatisch ingeladen.

Balanslijst

Balanslijst

Wilmar maakt elke 1ste van de maand een balanslijst van uw voorraad tweewielers en onderdelen. Hierdoor kun je altijd jouw in-verkoop waarden van eerder opvragen. Deze blijven 11 maanden bewaard.

Webshop

Koppeling met Mollie

Koppeling met Mollie

Mollie is niet te missen in een webshop! Dankzij een koppeling met Mollie kunnen jouw klanten online betalen, door middel van iDeal maar bijvoorbeeld ook met creditcard of andere betaalmogelijkheden. Zo krijg je jouw betalingen direct binnen en wordt de administratie een stukje gemakkelijker.

Voorraad wordt automatisch bijgehouden

Voorraad wordt automatisch bijgehouden

Een voorraad die niet op orde is? Dat gaat jou niet meer overkomen! Wanneer er producten in de webshop worden verkocht, wordt dit automatisch binnen Wilmar bijgehouden. Zo is jouw voorraad altijd op orde en heb je een helder overzicht.

Koppeling met elektronische planning

Koppeling met elektronische planning

De agenda´s naast elkaar leggen? Dat is verleden tijd! Jouw webshop wordt gekoppeld aan jouw planning en maakt het makkelijker voor jou én de klant. Klanten kunnen voortaan online een afspraak maken, voor bijvoorbeeld een reparatie, op een moment die jullie beiden uitkomt.

Sitepack

Sitepack

De koppeling met Sitepack draagt zorg dat jouw producten altijd up-to-date zijn op uw website, ieder uur worden deze gesynchroniseerd met de webshop. Ook kunnen de bestellingen die via de webshop gedaan worden direct in Wilmar verwerkt worden.

Werkplaats

Agenda

Agenda

Door middel van de agenda heb jij een duidelijk overzicht van de geplande werkzaamheden en openingen. Wil je weten welke monteur waarmee bezig is deze week? Of wil je precies zien wat er allemaal op 1 dag op de planning staat? Door middel van de filteropties zie jij alle nodige informatie per monteur, of per dag.

SMS

SMS

Is de planning volbracht en zijn de fietsen van vandaag gerepareerd? Jij hoeft jouw klanten niet meer na te bellen! Na reparatie breng jij jouw klanten meteen op de hoogte door middel van een automatische sms. De klant kan op eigen initiatief langskomen om de fiets op te halen.

Voorraadkoppeling

Voorraadkoppeling

De werkplaatsplanning is gekoppeld aan jouw voorraad. Zo voeg je eenvoudig met de scanner of handmatig nieuwe onderdelen toe, of haal je ze eruit.

Reparatielijst & Bovag lijst

Reparatielijst & Bovag lijst

De werkplaats module bevat de Bovag werkzaamheden. Dit is een lijst met standaardwerkzaamheden die is samengesteld door de Bovag. Elke standaardwerkzaamheid bevat een tijd. Deze tijd is gekoppeld aan jouw uur-tarief. Het is ook mogelijk een eigen lijst met werkzaamheden te maken. Hier kun je een categorie, omschrijving prijs en/of tijd aangeven.